Ferrari GT 2: Revolution - screenshoty

Gameloft si zkrátka nedá pokoj a bude vydávat další­ a další­ a další­ a další­ závodní­ simulátory na stejném mizerném enginu. To bude i pří­pad Ferrari GT 2, které ze screenshotů vypadá naprosto stejně jako Ferrari GT 1. Hra vyjde v nejbližší­ch dnech a nemáme o ní­ ví­ce informací­.



Přidal Karel Š í­r 13.03.2010 16:13
Komentáře
  1 2    »
Jan Novák   16.03.2010 20:27:31

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
bez gameloftu by vycházelo 2x mí­ň her, než teď.
No a co? Nic z toho si stejně nezahraju.
A v současné situaci javy můžete být rádi za jakékoliv hry.
Ne, nemusí­m. Prostě si buď zahraju starou hru, nebo si nezahraju nic. Jen proto, že nic jinýho novýho není­ nebudu hrát nový blbý hry.
Kde máte Fishlabs, Falcon, I-Play teď?

Fishlabs se na javu vykašlali, pro ně nelukrativní­. Falcon byl hvězdou v počátcí­ch 3D hraní­ na telefonech, později to byl děs a proto pravděpodobně i skončil či co to s ní­m vůbec je. I-play se vydalo cestou GL a začalo vydávat šity, jenže bez marketingu, takže se o tom dí­ky bohu nedozví­me.
Takhle končí­ "nejlepší­"?

Ano, bohužel, co je na tom vtipného?
Ano, výrobci PC her se neomezují­, ale pak takoví­ jako Sas chodí­ po pirátech a diví­ se že jí­m nejde Grid, nebo proč nemaj Crysis na full..
Vtipálek viď? Oni obecně výrobci her se neohlí­žejí­ na Sase s notebookem, který ač mezi notebooky je nadprůměrný, v porovnání­ se stolní­mi PC se pohybuje kolem roku 2005. A Grid mám na vyšší­ střední­ a Crysis budu muset ještě zkusit pod DX9, pod DX10 to jelo na pobřeží­ skoro na High, ale v lese se to krouhalo.

A tohle je poslední­ pří­spěvek na toto téma zde, odpoví­dejte prosí­m sem http://piratesxxl.cz/tema&tema=41&page=7 jinak vám seberu groše, redaktor neredaktor Smajlik

EDIT: Vlastně I-play skončilo ne? To je jedno, stejně to byl ke konci děs.
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
Daniel Toman   16.03.2010 18:35:46

redaktor
25897Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Daniel Toman
Bez Gameloftu by vycházelo 3x mí­ň her než teď a to je už co ří­ct, no a zrovna konec takového Falconu moc velká ztráta není­. Fishlabs a I-Play jsou však velké ztráty, to je bohužel fakt. No a většina her od Gameloftu je přeci jen aspoň po stránce herní­ mnohem lepší­ než jejich závody, i když se teď trochu protiřečí­m, protože chystám udělit Sonic racing ''relativně'' vysoké hodnocení­.
________________________
Gameloftí­ konstanta: Každý nápad se dá minimálně desetkrát recyklovat, přičemž každý takto recyklovaný nápad se dá dále recyklovat ještě minimálně pětkrát.
Michal Krajča   16.03.2010 08:49:17

redaktor
2248Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Michal Krajča
bez gameloftu by vycházelo 2x mí­ň her, než teď. A v současné situaci javy můžete být rádi za jakékoliv hry. Kde máte Fishlabs, Falcon, I-Play teď?
Jeden skončil s javou, druhý skončil a třetí­ skončil s javou. Takhle končí­ "nejlepší­"? Haha.
Ano, výrobci PC her se neomezují­, ale pak takoví­ jako Sas chodí­ po pirátech a diví­ se že jí­m nejde Grid, nebo proč nemaj Crysis na full.. :)
________________________
http://www.posledniseveran.4fan.cz/
Jan Novák   15.03.2010 18:51:49

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
Ale tohle je přeci k smí­chu. Omezují­ se výrobci PC her? Co takhle udělat pří­ští­ NFS 2D, aby jely i na 486? Chceš-li hrát, měj na to telefon (a že na to stačí­ i nižší­ tří­da). Pokud jsou tyhle hry zací­leny na hráče s naprosto neherní­mi telefony, tak by ale měly být i tak prezentovány, tady se to tváří­ jako íčková hra a nazval bych to normální­m budgetem. A jinak souhlas s tí­mhle
Jaktoze nemistne? To, ze GL zustal o kategorii dal, neznamena, ze ho to omluvi, GL je nejlepsi z nejhorsich (a to je v kategorii skoro jediny)


Jinak diskuzi přesuňme sem, dí­ky.
http://piratesxxl.cz/tema&tema=41&page=7
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
vorech97   15.03.2010 18:42:53
uzivatel
810Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele vorech97
ladty, promin, minul jsem tuvuj prispevek a hned reagoval na Michala. Mas pravdu, na tech nejhorsich pristrojich je 2D jedina moznost, a tech 2 roky zpatky bylo dost... Ja nevim, ale stejne myslim, ze dneska uz by tuhle vyrobu mohli pozastavit, pac slabsi mobily si muzou vybirat z desitek 2D zavodnich her od GL - A hlavne uz slabich neni tolik...
vorech97   15.03.2010 18:39:45
uzivatel
810Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele vorech97
Jaktoze nemistne? To, ze GL zustal o kategorii dal, neznamena, ze ho to omluvi, GL je nejlepsi z nejhorsich (a to je v kategorii skoro jediny)
LadTy   15.03.2010 18:33:51

uzivatel
13222Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele LadTy
Nvm co tak resite. Pro me to neni, u me si uz muzu dovolit 3D hry, ale sou i telefony co 3D nezvladaj ani v ty nejzakladnejsi podobe (at uz extra pomaly ze tam nejde fakt nic nebo to spis ani nepodporujou) a na ty je tohle fine, resp kdyz nekdo nema/nechce kupovat lepsi mobil a ma nejakou starou sunku, ale i tak si chce zahrat auta, tak tohle je pro nej imho dobra hra. A uprimne receno ten jejich engine obdivuju (i kdyz o neco takovyho zaroven nemam zajem), na to ze to je 2D hra to je delany fakt dobre (minimalne po strance grafiky) :) Aneb sou veci, co mi u gameloftu vadej vic (zejmena plosinovky, kde je stejnej jak engine tak hratelnost. Tady se aspon grafika pohla dopredu a je to komplexnejsi nez to bejvalo)
________________________
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . where's pacman when you need him?. . . . . . . . . . . . . . .
Michal Krajča   15.03.2010 18:32:42

redaktor
2248Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Michal Krajča
1) Porovnávat (2D) produkci GL 2 roky zpátky s 3D hrami je nemí­stné
Takhle je to uplně přesně :d
________________________
http://www.posledniseveran.4fan.cz/
Jan Novák   15.03.2010 18:18:38

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
Aha, takže ty jsi to upřesnil, čili chápu-li to správně:
1) Porovnávat produkci GL 2 roky zpátky s 3D hrami je nemí­stné
2) GL dělal nejlepší­ 2D závodní­ hry

Tak s tí­m první­m nesouhlasí­m, s tí­m druhým klidně, malej děs nebo velkej děs, furt je to děs.
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
Michal Krajča   15.03.2010 18:06:42

redaktor
2248Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Michal Krajča
jakože on = já a já jsem o post později upřesnil, co jsem tí­m myslel a ty pak reaguješ na svojí­ původní­, myslnou doměnku a rozvádí­š jí­? ::)
________________________
http://www.posledniseveran.4fan.cz/
Jan Novák   15.03.2010 16:56:58

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
Ale proč bych měl vyjmenovávat 2D? On napsal
Před rokem, dvouma, to i přes klonování­ byly nejepší­ auta, když se povedl jí­zdní­ model

A já napsal hry té doby, které byly lepší­ a jsou stejného žánru. To, že byly technologicky vyspělejší­, s tí­m snad nesouvisí­.
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
Michal Krajča   15.03.2010 16:56:21

redaktor
2248Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Michal Krajča
Proč? xD
Protože napří­kad toto jsou 2D auta, baví­me se o 2D hrách a srovnávat je s 3D je nejapné :)
Jí­zdní­ model Falconu je ještě o žumpu, dvě ní­ž, než ten od Gameloftu.
Když myslí­š tí­mhle způsobem rovnou si mohl napsat za nokiu ještě symbian auta a bylo by :d
________________________
http://www.posledniseveran.4fan.cz/
Karel Š í­r   15.03.2010 16:55:43

redaktor
8431Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Karel Š í­r
Ještě jednou se pokus odpovědět na otázku, která zní­: Vyjmenuj lí­p vypadají­cí­ Â¡2D! auta ví­c jak 2 roky staré.
Jako nápovědu ti poskytnu tyto dva články na Wikipedii:
2D computer graphics
3D computer graphics
________________________
Captain Jean-Luc Picard of USS Enterprise!
Sony Ericsson W810i + 2GB karta
Jan Novák   15.03.2010 16:31:12

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
Proč 2D auta Smajlik Hm, co třeba hry na Mascotu? Burning Tires, V-Rally, Speed Spirit, Planet Riders...starší­ hry od Falconu - BMR, 3D Rally Evolution, mně se lí­bil i Need For Drift, dále třeba vykopávka Speed Chaser. Ucházejí­cí­ byl i Asphalt 1 3D, a FaF zmí­ní­m, ať se ti to lí­bí­ nebo ne. Na čem hraješ, že se ti seká Fugitive? A co Racing Fever a Moto Racing Fever? Ne ne, bylo toho dost, bůh ví­, kolik jsem toho ještě zapomněl..
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
Michal Krajča   15.03.2010 15:22:58

redaktor
2248Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Michal Krajča
Tak pod a řekni lí­p vypadají­cí­ 2D auta ví­c jak 2 roky staré.. svoje divné zalagované FaF 3D si strč někam :))
________________________
http://www.posledniseveran.4fan.cz/
Jan Novák   15.03.2010 14:56:27

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
Nejlepší­ auta Smajlik ty seš dobrej.
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
Michal Krajča   15.03.2010 06:47:01

redaktor
2248Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Michal Krajča
Před rokem, dvouma, to i přes klonování­ byly nejepší­ auta, když se povedl jí­zdní­ model (takže jednička tohoto fakt ne-e :D) Teď to klidně pomluv
________________________
http://www.posledniseveran.4fan.cz/
Jan Novák   14.03.2010 23:10:52

admin
19379Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Jan Novák
Ví­te co je zvláštní­? Ještě před rokem, před dvouma, když jsem se ofrňoval nad podobnejma 2D závodama, tak jste mě tu všichni div neukamenovali a dnes hlásáte všici svorně to samé.
________________________
"Protiví­ se mi, co ří­káš. Ale nasadí­m svůj život na to, abys to směl ří­kat."

Evelyn Beatrice Hall
vorech97   14.03.2010 22:09:18
uzivatel
810Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele vorech97
a posledni problem - GL jaksi zapomnel na symbian, asi mu za to kvuli iPhonum nestoji, takze zustaneme u te "dokonale java verze se super ovladanim a grafickym enginem, ktery takrka dokonale (!) napodobuje 3D!" - ano, taky ironie
Daniel Toman   14.03.2010 21:13:36

redaktor
25897Groš Zobrazit všechny komentáře od uživatele Daniel Toman
Velice nádherná a úžasně vypadají­cí­ hra, Gameloft vážně opět dokázal, že jeho engine v závodní­ch hrách ještě nepotřebuje změnu, teď jenom aby zachoval to úžasné ovládání­ z jedničky a nevydával podle tohohle naprosto nevzhlednou HD verzi. Mimochodem, pro ty co mě nepochopili, vše je myšleno ironicky, tohle je snad blbý vtip, vždyť je to nachlup stejný jako první­ dí­l, který byl slabý podprůměr. No, kdyby vydali HD verzi tak bych byl schopen odpouštět:D
________________________
Gameloftí­ konstanta: Každý nápad se dá minimálně desetkrát recyklovat, přičemž každý takto recyklovaný nápad se dá dále recyklovat ještě minimálně pětkrát.
Celkem 34 příspěvků
  1 2    »
Přidat komentář
Komentáře mohou psát pouze přihlášení uživatelé !!!
Starší novinky
Partneři | Kontakt | RSS | Copyright © 2006-2009 Piratesxxl.cz
Nebankovní půjčky | Půjčky bez ručitele |Rychlý půjčky | idos | Průvodce půjčkami | Java hry | Nikee hry | Superhry | Java hry | 1mp3.cz | ING Konto