Komentáře od uživatele
morkaman
no tak vyzdvihovat ako plus hernu dobu, to som o tejto hre este nepocul. uz len fakt, ze jedna uloha na n-gage points je prejst celu hru za 45 minut, co sa da bez mensich problemov. sam som hru na normal urovni prechadzal 2 hodiny a to som presnoril kazdu dieru a 2 krat som sa stratil (letiskovy komplex je naozaj uctihodne velky). a na harde to tiez nie je nic na dlhsie ako tie spominane 2 hodiny. no a zaratavat do hernej doby prejdenie hry na vsetkych troch narocnostiach je trosku divne, ono je to len umele predlzenie hratelnosti. to peklo naozaj nepekne skoro skonci, bol som az prekvapeny. pre mna najví¤csi minus hry prave ta dlzka. ciastocne sa dari ju este predlzit 2 survival arenam, ale informacia v recenzii je aj tak zavadzajuca a ako "skvela" sa urcite ohodnotit neda, aj keby to bolo 5 hodin. ved kazda lepsia java hra sa da hrat 5 hodin, ked budeme vsetky zavody vyhravat na zlato alebo kola na max. pocet bodov, prejdeme vsetky obtiaznosti atd..ta atmosfera takisto nie je az taka strasna, aj ked asi kazdy vidi, ze recenzentovi sa kritizovat nechcelo, na druhej strane mozno nanho hra tak naozaj zaposobila :) ale napr. 7days of salvation alebo lament island to su pre mna horory, tu mi miestami chybala ta atmosfera, myslim, ze zcasti to bolo sposobene tou demenciou nepriatelov, clovek sa nemal coho realne bat a zaujimave je, ze snaha tvorcov vytvorit napí¤tie pomocou hudobnych prechodov sa uplne obratila, pretoze hudba sa okamzite ak je v dosahu nejaky zombik meni a vy tak dopredu v pohode viete, co sa skryva za rohom. inak z hodnotenim paradoxne suhlasim, ale henten odstavec o dlzke hry je blbost a autor mohol miesto vymyslania zaujimavej omacky venovat viac casu chybickam, ktore sice nie su az take podstatne, hodnotenie hry je stale spickove ale citatelia sa mozu dostat do pocitu, ze hra nema chyby a pritom v skutocnosti je toho dost, co by sa dalo zlepsit :P btw. rad by som bol o reakciu bez naznakov about my history lol. momentalne to uz nema nic spolocne s terajsou situaciou
04.01.2009 10:13:20
vojta: prepac, ale tak to ma absolutne netrapi

, inak mas pravdu s tym hodnotenim, vysvetlenie uplne suhlasi. aj ked by sa nasli urcite hry, kde to uz je az moc (napr. asphalt 4 myslim, ze bol zhodeny neferovo pod ciernu zem) inak sa ale s hodnoteniami piratesxxl stotoznujem urcite viac ako s tymi nezmyslami na mobilgameri. riadit sa podla ich hodnoteni a podla toho kupovat hry, tak to by sa coskoro ten clovek zblaznil od zurivosti, co mu to tam nahovorili a hru vychvalili a pritom taka vobec nieje. pirates to berie viac ludovejsie a snazi sa to hodnotenie udelit take, aby potom citatel ked si hru kupi nenadaval, ze si ju kupil a nedostal to, co sa v recke pisalo.
06.11.2008 19:06:35
lol sharper sharper. az mi vyhrkla slzicka nostalgie, ked tu tak citam tie tvoje komenty. mas tu cest, ze si ten, kvoli ktoremu som sa dokonca aj prihlasil a napisal tento koment (zhruba po 3 mesiacoch)
ty sa nikdy nezmenis, stale budes rypat, rypat, rypat. stale to bude ten nas detinsky sharper, jaj radost pozerat, normalne si ma rozveselil v tento nudny jesenny vecer
on si nikdy neda pokoja, ale uz to akosi patri k tejto brandzi. sharper je vzdy ten, co nadava a je najmudrejsi. co uz, niekto musi byt, ze?
inak ale na druhej strane musim ciastocne suhlasit s pripomienkami o megarecenzi, ktora je vlastne len obycajnou recenziou s bonusovou omackou okolo. piratesxxl proste nemohlo zniest, ze mobilgamer si dal velkym do nazvu "exkluzivna recenzia" a tak musi aj on mat svoje nafuknute slovicko a to "megarecenze", pretoze exkluzivne by nebolo uz na mieste, ked "ten zly" mobilgamer im prvenstvo vyfukol
s dodatkom o narocnosti hry tiez suhlasim
co sa tyka posledneho odstavca, tak by som sa ale moc neozyval. piratesxxl mozno trpi nejakym komplexom ale jeho hodnotenie 69 alebo hodnotenie u inych hier, ktore sa ti zda prilis nizke, je urcite blizsie k realite ako vase hodnotenie u vacsiny hier pohybujuce sa v rozmedzi 75-100, aby sa nahodou chudacikovia vyrobcovia nenahnevali.
urcitu dobu uz pozeram komentare na mobilgameru a vzdy sa pousmejem na to, ako sa admini dookola vyvliekaju z jadra problemu, o ktorom anonym hovori tym, ze sa odvolavaju na jeho nejasnu identitu. clovek by povedal, ze taky god ako sharper ma aj logickejsie vyhovorky ako opakovanie svojich poznamok o anonymnych prispevkoch. vobec nejde o to, kto koment pisal, ale o jeho vypovednu hodnotu, ktora byva prave v tychto pripadoch casto pravdiva a mobilgamer sa z toho vykruca. a snaha o to, aby ste mali miesto 10 reg. uzivatelov 20 sa da zrealizovat aj inak. btw. vedeli ste, ze mobilgamer ma navstevnost okolo 1500 ludi denne? zaujimave, ze do diskusii pise asi 5 ludi. dost chaba bilancia, treba vymysliet inteligentnejsich navstevnych botov, alebo hovorit o realnych cislach.
tolko asi k problematike veci :D cakam na vazenu odpoved urodzeneho majstra v obore. inak si v sachu, nie som anonym, ups

nebude sa na co vyhovorit
06.11.2008 18:18:44
preklep, 25.9.
02.09.2008 13:23:18
datum vydania 25.8.2008 - este 3 kvartal - ale tesne ;)
02.09.2008 13:22:56
veta je trosku krkolomne napisana, ale ja som to pochopil tak, ze autor clanku trosku zavtipkoval a recenzia akoze navodzuje dojem, ze ju pisal Chuck Norris. V tomto pripade teda mozeme bezpecne hovorit o jedinej svojho druhu na svete a skryte narazky - to jest pre tych, co tu vetu nepochopili

btw. pekne medzicasy pisania lol. darmo budeme nieco namietat, pre chucka nieco take ako cas neexistuje - ohyba ho ako sa mu zachce

15.08.2008 19:46:52
Sharper: Piratesxxl.cz Vám jako jediný server na světě přináší recenzi o této hře, kterou psal Chuck Norris! - preto tvorime slova do viet, aby nam ohranicovali, kedy konci jedna myslienka a kedy zacina druha. preto vytiahnutie casti vety moze uplne menit jej vyznam. nabuduce odporucam citat celu vetu a az potom pisat mudre komentare, pretoze sa jedna o naozaj prvu recenziu na svete pisanu "made in Chuck Norris"
15.08.2008 19:38:26
RAM bude ako u NokiiN95 128 SD RAM - tuto vetu celu oprav/prepis. Nokia - ulica, z koho z coho z ulice, z Nokie. ak si myslel z Nokií v plurali, tak je tam dlzen. este sa tam asi nejake chyby najdu, ale uz ich nebudem vypisovat, lebo by som bol za floodera. takze si to radsej este zopar krat precitaj
08.04.2008 20:04:17
uvod - zle komponovane vety, hodilo by sa prehodenie slovosledu, pripadne doplnenie dalsich pomocnych slov
za bodkou, vykricnikom a otaznikom sa vzdy dava medzera, az potom dalsie slovo.
prečo už nokia nevyrobila dávno nový revolučný telefón, ktorý otrasie svetom telefónov - no neviem co by si chcel, ale ja si myslim, ze uz n95 dost otriasla svetom a priniesla kopu noviniek a vylepseni.
Teraz prichádza na rad Nokia N96 nástupca svojho mladšieho brata Nokie N95. - nie nahodou starsieho?
ciarka za spomenul, jedná - s malym pismenom, výbavu: - dvojbodka, N-Gage 2.0 - je to nazov, pre - s malym pismenom, 5 Mpx. - medzera, rozlíšení fotenia - zbytocne slovo, (43 í— 57 mm) - medzera, N-Gage 2.0 - nazov, RAM bude ako u NokiiN95 128 SD RAM - opakovanie slova ram, s plno funkciami - nespisovne - ma byt s mnohými funkciami, a o multimédiá bude postarané - chyba "o", cenu, - ciarka, "IN", - ciarka. no to je asi tak vsetko, co som nasiel.
4admins - potrebovali by ste slovenskeho korektora na kontrolu clankov, lebo tento si fakt nezasluzil byt publikovany v takom stave v akom je
08.04.2008 19:51:42
...jak ten cas bezi.... ja som vtedy mal siemens A35 :D
25.08.2007 13:12:55
stale nechapem preco sa nokie predavaju viac ved se je 10krat lepsi, ci uz cenovo ale aj vybavou je super... jedine co ma nokia lepsie, su displeje ale aj tak.... SE RULEZZZ!
17.08.2007 00:44:04
mal som s65 a uz nikdy viac siemens ani nic s nim spolocne cize benq... ten mobil bol hrozny fkuse zamrzaval, grafika menu a seckeho ostatneho hrozna no blleeee.... SE IS BEST!
20.08.2007 11:13:02
hh ved v hrackarste predavaju mobily s lepsim dizajnom... sak tento vyzera uplne jak hrackarsky lol nexel by som
26.08.2007 22:47:29
koky uz vidim co si kupuju spolu snovym mobilem.... mne uz ta 1bg nestaci.... 800mb hudby tam mam stale.... cize priestoru ktori mazem a znova doplnam mam iba 150mb (50mb je system).... ta 8gb musi bejt sqela... to uz se da fakt pouzivat jak usb... ozik... nevite nekdo aka je tam rychlost prenosu? komp - karta
29.10.2007 19:24:57
tak zmysel tohto clanku som nejak nepochopil.... toto fakt nepovazujem za take dolezite aby sa to tu muselo objavit lol
01.11.2007 21:33:13
alcatel? wtf? sa tusim u nas na slovensku vyrabali... bwuahaha taku budu by som nexcel ani zadarmo... ze 1mpix fotak a 7mb pameti omfg tak to je zabijak lool
06.11.2007 20:49:15
jj budem sa viac ovladat, ale hitman je asi jediny clovek, ktory ma dokaze nastvat aj cez internet. inak som kludny :)
10.03.2008 06:17:45
hitman zdrz sa radsej svojich "inteligentych" prispevkov o veciach o ktorych howno vies. iba sa strkas kazdemu do riti. gamez.sk urcite zavidet nebude, pretoze mame vlastne napady a zrealizujeme ich tak, aby sa splnili nase poziadavky v co najvyssom pocte. a ked budeme mat web podla nasich predstav, tak nebudeme mat co zavidiet. web piratesxxl urcite podla nasich prestav neni, (nechcem urazit tymto adminov) my mame vlastnu cestu a nepotrebujeme opakovat po ostatnych. take daco ako zavist, moze napadnut v tomto ohlade len teba, lebo ani do jedneho ani do druheho projektu nevidis ani trosicku. takze chod uz so svojimi priblblymi komentarmi kdesi a nerozsiruj o gamez nezmysly, lebo ty nevies a ani nikdy nebudes vediet nic o tom co sa deje v pozadi gamez, takze nemas pravo pisat taketo nezmysly.
09.03.2008 22:14:43
pripomina mi to pocit sklamania, ked som po necelej hodinke presiel nfs most wanted, ktore tiez malo vybornu grafiku ale ostatne odflaknute hrozne. skoda tejto hry, dalsia nadej je fpc
03.03.2008 13:49:17
nemam za potreby tu stracat cas presviedcanim niekoho, viem, ze vetsina nie som ja, ale suhlasit s hodnotenim autora v tomto pripade moze ako povedal uz v preview Paulis "Tak gameloft opět ukázal jak znechutit vekšreé hráčstvo hned na začátku roku. Stupidní grafika ala rok 2005 a již tolikrát omletý námět. A kdo může tvrdit že to bude dobré? Člověk, který pracuje či jinak spoluparcuje s gameloftem. Opravdový hráč dnešních her ne." - viem, ze s gameloftem nespolupracujete ale dat taketo hodnoceni je ponekud divne. by jsi se divil, kolik lidi, ktery kliknou na tuhle recenzi, ji naozaj precte. casto lide nemaji zajem cist, nechce se jim, nebo nemaji cas, a tak si pozrou hodnoceni a podle toho si vytvori zaver.
autor sa pekne z toho vykrutil napisanim "vše jsem do této recenze zahrnout nemohl" , chapu, ze rozebirat hru uplne do detailu by byla blbost, ale treba rovnovahu a ne spominat jenom kladne vlastnosti (s vynimkou hraci doby). o zvukoch neni ani sluvko. nepreberne moznosti v teto hre urcite nejsou. nake hozeni granatu spet, nebo ovladani tanku (ktere uz bylo v predoslych dilech) urcite nepovazuji za neco extra.... hodnoceni je napriklad vyssi ako pri hillbilly farm. i ta mnela sve chyby, a i kdyz jde o uplne iny zaner, ale urcite je to hra vecsich kvalit ako tohle. clanky sice delali rozlicni lide, ale prezentovali to pod piratesxxl servrem. uz se nebudu vyjadrovat na tuto temu, vim ze tedka mi nekdo zase napise naky dlhy prispevok, ktory bude podla neho pravdivy, ale tak ako ja jeho tak ani on mna nepresvedci. takze to nechajme tak, nie ze by som nemal argumenty ale kdyz se tak na to divam, tak nema zmysel neco tady rikat, i tak to nebude k nicemu platne. tot vse, peace :)
03.03.2008 07:40:15
Celkem 136 příspěvků